Bruk koden "NOV30" og få 30% rabatt! Gyldig til og med 23. november 2017.

Bestillingsprosessen

Bla deg nedover for å finne de punktene som gjelder din type bestilling.

Headerbestilling

1. Du bestiller header

Du fyller ut punktene i bestillingsskjemaet (på kvdesign.no/bestill) og sender det inn. Du vil etter kort tid motta en bestillingsbekreftelse på mail.

Skulle det det være behov for eventuelle avklaringer, tar KvDesign kontakt med deg på mail. Det er derfor til begges fordel at du er lett tilgjengelig på mail under hele bestillings- og utviklingsperioden.

2. KvDesign lager et headerutkast

KvDesign lager et headerutkast ut fra ønskene du har fylt inn i bestillingsskjemaet.

3. Du mottar headerutkastet på mail

Når KvDesign er ferdig med å lage et headerutkast til deg, vil du få det tilsendt på mail.

I de fleste tilfeller bruker KvDesign å sende ut et utkast hvor det har blitt tatt skjermbilde av bloggen din og headeren er redigert inn i designet. Dette gir deg et bedre helhetsinntrykk for hvordan sluttresultatet kommer til å bli seende ut.

4. Du godkjenner eller ber om justeringer

Når du har mottatt headerutkastet er det opp til deg å komme med tilbakemeldinger (ved å svare på mailen du fikk tilsendt). Er du fornøyd eller er det ting du ønsker endret?

Er du fornøyd, vil produktet bli godkjent (se punkt nr. 5) og vi går videre til betaling (se punkt nr. 6).

Ønsker du derimot endringer, vil vi mailes frem og tilbake helt til du blir fornøyd med produktet. Deretter blir det samme fremgangsmetode som nevnt ovenfor her.

OBS: Ved eventuelle endringer, kan det forventes noe lengre leveringstid.

5. Bestillingen "låses" (viktig)

Når du har godkjent produktet «låses» bestillingen. Det betyr at eventuelle endringer du forespør etter at produktet har blitt godkjent, vil regnes som en helt ny, ekstern bestilling med egne priser og leveringstider.

6. Du betaler for produktet

Når produktet er godkjent og bestillingen «låst», vil du få tilsendt en e-faktura på mail med betalingsinformasjon.

I fakturaen har du en betalingsfrist på 14 dager. Betaler du ikke innen fristen, vil bestillingen din bli kansellert.

Du har også mulighet til å betale fakturaen før fristen. I et slikt tilfelle vil leveringstiden bli kortere med tanke på at beløpet må være bekreftet innbetalt på konto for produktet vil bli tilsendt til deg.

7. Du får headeren levert på mail

Leveringstid kan variere ut fra når du velger å betale fakturaen (se punkt 6. Betaling).

Så snart betalingen er bekreftet innbetalt på KvDesign sin bankkonto får du tilsendt produktet på mail.

Det er dessverre ikke under noen omstendigheter mulig å motta produktet før betalingen er bekreftet innbetalt på KvDesigns konto.

Innstallering av design

1. Du bestiller innstallering

Du fyller ut punktene i bestillingsskjemaet (på kvdesign.no/bestill) og sender det inn. Du vil etter kort tid motta en bestillingsbekreftelse på mail.

Skulle det det være behov for eventuelle avklaringer, tar KvDesign kontakt med deg på mail.

KvDesign vil uansett ta kontakt for å etterspørre brukernavn og passord til din blogg.no-bruker. Dette må vi ha for å kunne gjennomføre installeringen på din blogg. Ønsker du ikke å oppgi passordet du bruker til vanlig, kan du opprette et midlertidig et.

Gjerne vær lett tilgjengelig på mail helt frem til installeringen er ferdig.

2. Du betaler for innstalleringen

Når bestillingen din er fastsatt, vil du få tilsendt en e-faktura på mail med betalingsinformasjon.

I fakturaen har du en betalingsfrist på 14 dager. Betaler du ikke innen fristen, vil bestillingen din bli kansellert.

Du har derimot mulighet til å betale denne før fristen. Installeringen av designet vil finne sted når beløpet er bekreftet innbetalt på konto, så betaler du før fristen vil leveringstiden bli kortere.

3. Designet blir installert på bloggen din

Når betalingen (se punkt nr. 2) er bekreftet innbetalt på KvDesign sin bankkonto, vil installeringen av designet vil bli utført på bloggen din.

Det er dessverre ikke under noen omstendigheter mulig å få designet installert før betalingen er bekreftet innbetalt på KvDesigns konto.

Designendringer

1. Du bestiller designendringer

Du fyller ut punktene i bestillingsskjemaet (på kvdesign.no/bestill) og sender det inn. Du vil etter kort tid motta en bestillingsbekreftelse på mail.

Skulle det det være behov for eventuelle avklaringer, tar KvDesign kontakt med deg på mail.

2. Du får tilbakemelding fra KvDesign ang. bestillingen din

Muligheter og pris for designendringer varierer ut fra hvilket design det ønskes endringer i og hvor omfattende arbeidet kommer til å bli.

Du vil derfor motta en tilbakemelding på bestillingen din, hvor KvDesign presiserer hvilke endringer som lar seg gjennomføre og hva prisen for disse vil bli.

Det kan nevnes at KvDesign har en minstepris på 100kr.

3. Vi fastsetter bestillingen din og "låser" den (viktig)

Etter litt tilbakemeldinger frem og tilbake blir vi enige om hva bestillingen din skal innebære og hvor mye den vil koste. Bestillingen din blir deretter «låst».

Det betyr at eventuelle endringer du forespør etter at bestillingen har blitt låst, vil regnes som en helt ny, ekstern bestilling med egne priser.

4. Du betaler for designendringene

Når bestillingen «låst» vil du få tilsendt en e-faktura på mail med betalingsinformasjon.

I fakturaen har du en betalingsfrist på 14 dager. Betaler du ikke innen fristen, vil bestillingen din bli kansellert.

Du har mulighet til å betale fakturaen før fristen. Velger du å gjøre dette, vil leveringstiden blir kortere.

5. Endringene vil bli utført på bloggen din

Leveringstid kan variere ut fra når du velger å betale fakturaen (se punkt 6. Betaling).

Så snart betalingen er bekreftet innbetalt på KvDesign sin bankkonto vil endringene bli utført på bloggen din.

Det er dessverre ikke under noen omstendigheter mulig å få endringene utført før betalingen er bekreftet innbetalt på KvDesigns konto.

Updating…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.